Shimaseek!;)

THIS BLOG IS SPECIALLY MADE FOR OTAKU MANGANIME!

(=_=;)

どうして君を好きになってしまったんだろう?;)


Tau tak apa maksud benda alah ni?why did i fall in love with you laaaaaaaaa hahhaha nak bagi kat boyfriend la tu hahah bagi la kak oii

Doushite-Tohoshinki

Wednesday, July 14, 2010

Manga is my life;)

ohaiyo!

hahhahaha buat kedua kalinya aku buat blog ni hahah walaupun aku taktau sesiapa yang baca tapi atleast aku buat jugak la nak share apa yang aku tahu pasal manganime ni hahahha gila ke asyik gelak hahahahha;)bluekkkkkkkkk

actually this blog for otaku manganime, you are very3 welcome(diiringi sorakan yang meriah)hahahhaha
aku ni bidan terjun jee so klau ada apa2 yang nak dikongsi dan diajar boleh lah hehehheheh;)

so, sejarahnya aku ni memang gila komik since aku kecik lagi,start dgn doraemon,conan,anak2 sidek,kawan and mcm2 lagi laa, mak aku selalu membebel klau baca buku teks lagi bagus, hhahahah biasa la aku ni kan bebal hahahhahahahahah;)

so dulu klau komik cinta part2 blue ke cium ke ehem2 ke tak tutup tau hahah tapi aku selamba je baca hahahhaha so once upon a time hahahaha, abang aku terbaca komik2 aku so apa lagi di kutip segala komik aku dan dibakarnyaa(aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh tidaaaaaaaaakkkkkkkk!!)
aku telah mengalami kerugian yang amat besar time tuh, adoihai siang malam aku berkecut perot tak makn tym rehat boleh aje dgn senang dia bakar, so tym ni lah jatuhnya zaman kegemilangan aku terhadap komik hahahha

tym dia bakar tuh,ada gak yang separuh terbakar aku kutip balik ahhahaha tak senonoh betul perangai aku nih cam pengemis pun ada hahahah

so sekarang walaupun dah terlambat aku nak start balik zaman kegagahan aku terhadap komik2 and benda alahan ni hahahhahahahahh;)

so apa lagi, kongsi la sesiapa yang terlebih ilmu tu kak oiiiiii bang oiiiiiiiiii


zasssssssssssssssssssssss layan!

1 comment: